filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Terrible experience, I made the mistake of confusing 2 restaurants, I placed my order using the app and at the end of the process I realized I had chosen the wrong restaurant. I tried to cancel immediately but the app says you need to call them to cancel an order WOW....
Read more
2.8
Hamilton, Illinois
I liked
  • Easy app
I didn't like
  • Do not refund when using the app
#1125711
Reply to reviews
I walked in the store with my son and his friend to get lunch. There was only 1 other customer there. As i approached the counter, a heavy set Hispanic female about 50 years old started asking "come on, what do you want" so feeling very rushed we ordered. The cashier,...
Read more
2.0
#1123815
Reply to reviews
At Subway, 100 block of Wealthy in Grand Rapids, Michigan, I ask for a Basket to carry my sandwich - numerous times the young lady made it clear to me that she didn't like washing baskets. The Baskets provided for your sandwiches and chips. I have a Cane in one hand...
Read more
Anonymous
Anonymous

Wouldn't it be easier to carry your sub in a bag?

1.8
#1116943
Reply to reviews

Subway - Rude employees

Subway
#1159087
1.0
Details
I will never go back into subway on 2736 Charlestown Rd went in there at 5:47pm and the workers was very rude and was rushing us so they can sit down and do whatever
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Location
Nutrition Description
Price Affordability
Product or Service Quality
Quality of Food
Staff
Value for money
Website

Subway - Manager calling employee lover

Subway
#1158087
1.5
Details
Manager had a pet name for her employee...very unprofessional
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Location
Nutrition Description
Price Affordability
Product or Service Quality
Quality of Food
Staff
Value for money
Website

Subway - False advertising

Subway
#1140436
1.4
Details
Received coupons in the mail for the 12 inch reuben sandwich but the local restaurant would not honor them. It is false advertising and I will never return.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Location
Nutrition Description
Price Affordability
Product or Service Quality
Quality of Food
Staff
Value for money
Website
SubWay being ripoff
1/1

SubWay being ripoff

Subway
#1124665
Twice this host either did not give a receipt on two separate occasions today he gave me somebody’s else’s It had info on receipt SubWay # 450975-0 host name Joshua host order ID SPM20171101051136 My name is Bill Laughlin phone# 337 3266116 he is the host on the left , call me if you have any questions.
Comment
Show
Went to the store in Big Spring, Texas and had two gift cards. I ordered a foot long ham and cheese that is &4.99 and 6 cookies that are $3.00 that’s $7.99 before tax. Tax is .66 bring the total to $8.65. The first gift card was $5.00. That should have left a balance...
Read more
1.5
#1111358
Reply to reviews
I found a pill in my sandwich, after I had eaten half of it, they cut it in half at the store. I bought it at store #5583-0 served by Ashley on 9/30/17 went in to the store showed them ask for supervisor or someone in charge. They said no one there I was given a number...
Read more
#1109694
Reply to reviews
We walked in to talk to the manager about our daughter as an employee. We were waiting for him to come inside the store so we can speak with him. He was drunk, I can tell how he was holding on to the door before he stepped inside, I can smell his alcohol breath when he...
Read more
1.0
#1108673
Reply to reviews
They sponsor the nfl. The nfl condones the disrespect shown by Colin Kaepernick, the Browns team and others to our country, flag and National Anthem. Save your money. Do not make these millionairres any richer. It's a slap in the face to all Americans, especially those...
Read more
Anonymous
Anonymous

Since they sponsor NFL, i won't be going.

#1098175
Reply to reviews
Circle K Store located at 25615 SR 46, Sorrento, FL 32776. I have been visiting this location for many years and buying Subway Subs at this same location. Today I stopped to pick up a sub for my lunch, a cup of coffee and a donut for work, I noticed the store wasn't as...
Read more
I liked
  • Fresh food
  • Subway subs
I didn't like
  • Subway sub at circle k location
  • Old bread
#1083321
Reply to reviews
My husband and I took our 2 kids to the subway in Weston, WV. We got there at 8:10 pm they didn't close until 9:00pm. When we first ealked in the lady that was working was upset because I was ordering 4 subs. I order a philly steak for my husband the sub she could not...
Read more
5.0
Weston, West Virginia
I liked
  • Food
  • I love the food but the past 2 times food was nasty
I didn't like
  • Rude staff
#1082383
Reply to reviews
I am talking specifically about the Subway in Hayden, Idaho. The staff tends to be rude and cold. The tables are ALWAYS dirty with crumbs and toppings and sticky places where drinks were spilled. The food is a poor quality and NOT worth the money they charge. Plus they...
Read more
Anonymous
Jessica

It's not subways fault your break room sucks! Talk to Walmart management to improve it and stop taking up room that is supposed to be for paying customers!

1.0
I didn't like
  • Customer service
#1082263
Reply to reviews